Close

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Kontaktujte nás

Napište na náš e-mail obchod@babysoul.cz. Uveďte, že si přejete reklamovat zboží a pokud chcete celý proces urychlit přiložte vyplněný reklamační formulář.

Jak ušetříte svůj i náš čas?

  • uveďte co nejpodrobněji Váš důvod reklamace
  • přiložte fotografii reklamovaného zboží, pokud můžete
Celý proces značně urychlíte.

Zašlete nám zboží

Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Pokud jste nám při prvotním kontaktu nezaslali vyplněný reklamační formulář, nezapomeňte jej přibalit ke zboží. Způsob dodání si můžete sami.

Balík s reklamovaným zbožím zašlete na adresu:

Eva Kašparová – Babysoul.cz
Brožíkova 424
530 09 Pardubice
Tel.: 608 26 26 15 - Prosíme o uvedení telefonního čísla na zásilku, zajistíte tak bezproblémové doručení!

Reklamaci vyřídíme

Reklamaci posoudíme, případně zašleme výrobci na servisní posouzení nebo opravu. V případě, že bude vada neodstranitelná, zašleme Vám nové zboží nebo peníze zpět na účet, preferovaný způsob vyřízení si můžete sami zvolit při vyplňování reklamačního formuláře.
V průběhu vyřizování reklamace budete z naší strany postupně informováni o stavu Vaší reklamace.


Close